"araştırmanın akıllı şehri"

Bilgiye ulaşmanın giderek hız kazandığı çağımızda bilmenin artık yetmediği, anlamanın ve anlamlandırmanın hedefe ulaşmada kritik rol oynadığı bir dünyada yaşıyoruz. Teknolojinin her yeni günü bir öncekinden farklılaştırdığı bu hızlı çağda kimin, neyi, neden, nerede, nasıl ve ne zaman yaptığına dair sorgulamamız ise hiç bitmiyor. Çünkü dijital dünyamız ne kadar hızlı dönerse dönsün, yaşamın odağında daima “insan” yer alıyor.

Telefonlar, binalar ve şehirler insan aklına yaraşır ve hatta onunla yarışır şekilde en gelişmiş teknolojilerle yeniden tasarlanırken biz araştırmacılar tüketicinin zihnini okumak için yeni yollar keşfediyoruz. Tıpkı bir şehrin sokaklarında yürüyüp o şehri ve şehrin insanlarını anlamaya çalışır gibi…

Ve şimdi, araştırma sektöründe 20 yılı aşkın süredir yürüdüğümüz bu yolların sonunda kendi şehrimizi inşa ettik: Araştırmanın akıllı şehrini, CURIOCITY’i…

CURIOCITY’de, geleneksel araştırma yöntemlerinin ve sektördeki deneyimimizin getirdiği tarihi zenginliği, dijitalleşmenin ve yeni ihtiyaçların gerektirdiği yeni araştırma teknolojileriyle harmanlıyoruz. Yani ne eskiye sırtımızı dönüyor, ne de yeniye direniyoruz. Değişimin gücünden eski ve yeni arasında bir köprü kuruyor; böylece daha çevik, daha faydalı ve daha dinamik araştırma sonuçları sunuyoruz.

Şehrimizin farklı semtlerinde, markaların farklı ihtiyaçlarına yönelik yaşam alanları oluşturuyoruz. Segmente çözümlerimizle araştırma verenlerin aklındaki tüm soruları yanıtlıyoruz. Kardeş şehir felsefesini benimsiyor, çalıştığımız markaya en iyi faydayı sağlamak amacıyla o marka için diğer alanlarda çalışan uzman kişi ve firmalar ile iş birliği yapıyoruz.

Kısacası CURIOCITY’de araştırmanın gücünden faydalanmak isteyen herkes için yeni bir hayat inşa ediyoruz. Bu hayatın tadını birlikte çıkartmak dileğiyle…

DENEYİMİMİZ

CURIOCITY’de sorabileceğiniz tüm soruların yanıtı var. Nereden mi biliyoruz? Çünkü sorulabilecek tüm soruları ve yanıtlarını araştıran, çok meraklı, tutkulu ve aynı zamanda çok tecrübeli bir ekip tarafından kuruldu ve alanında uzmanlığını kanıtlamış içgörü danışmanları ile yetkinlikleri genişledi.

FULYA DURMUŞ

İstanbul Erkek Lisesi’nin ardından lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamlayan Fulya Durmuş’un araştırma tutkusu üniversite yıllarında başladı. 9 yıl boyunca DAP Marketing Research şirketinde görev alan Durmuş, 2000 yılında GfK bünyesine katıldı.

Telekom’dan FMCG’ye, otomotivden finansa kadar çok çeşitli sektörlerin araştırma ve dolayısıyla pazarlama sorularına fayda yaratacak projelerde yer alan Fulya Durmuş, Doğu Avrupa ve Ortadoğu Bölgesi Marka ve Müşteri Deneyimi Yöneticisi olarak görev yaptı. Durmuş daha sonra, 2013-2017 yılları arasında GfK’da Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdür, 2015-2018 yılları arasında ise Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) Yönetim Kurulu Başkanlığı görevlerini başarıyla yürüttü.

Fulya Durmuş, Meslek hayatı boyunca merakı ile yeniliklerin takipçisi ve uygulayıcısı oldu. Türkiye’nin ilk yaşam biçimleri araştırması ile insanı anlamayı öğrendi, ilk pasif çevrimiçi medya panelinin kurulumuna liderlik yaptı. Araştırma sektöründeki 25 yılı aşkın deneyimi ve hiç bitmeyen merakından aldığı güçle 2018 yılında CURIOCITY şirketini kuran Fulya Durmuş, her sektöre özel içgörüler sağlamayı sürdürüyor.

BANU ERİLTUTMUŞ

Hacettepe Üniversitesi İstatistik Bölümü mezunu olan Banu Eriltutmuş, araştırma sektöründeki kariyerine 2000 yılında GfK bünyesinde başladı. Eriltutmuş, 2002-2004 yılları arasında Belçika’da bulunan University Antwerp’te Global Management ve Catholic University of Brussels’da Quantitative Analysis in Social Sciences yüksek lisanslarını tamamladı. Kavram ve ürün araştırmalarından marka iletişim takibine uzanan araştırma serüveni ile başta FMCG olmak üzere birçok sektör için araştırma tasarlama ve yönetimi alanlarında uzmanlaşan Banu Eriltutmuş, 2018 yılında GfK’dan ayrılarak Fulya Durmuş ile beraber kurdukları araştırma şirketi CURIOCITY’de yeni bir sayfa açtı.

ÜMİT KARADUMAN

Mimar Sinan Üniversitesi İstatistik Bölümü mezunu olan Ümit Karaduman, araştırma kariyerine 1999 yılında istatistik uzmanı olarak başladı ve veri işleme, proje yönetimi, operasyon yönetimi konularında uzmanlık kazandı. CURIOCITY ekibi ile ilk olarak 2009 yılında GfK bünyesinde tanışan Karaduman, bu süreçte özellikle müşteri deneyimi yönetiminde müşteri, bayi, çalışan deneyim ölçümüne dair yenilikçi yaklaşımlar geliştirdi ve uyguladı.

Araştırma projelerinde ileri istatistik analizlerini olduğu kadar araştırma sorusunu somutlaştırıp anlamlandırmada da uzmanlaşan Ümit Karaduman, her araştırma sorusunu sektörden ve yöntemden bağımsız olarak ele almaya önem vermektedir. Ümit Karaduman, veriye ulaşma yöntemleri her geçen gün daha da çeşitlenip dijitalleşse de, CURIOCITY’nin istatistik temelli çözüm ve cevaplara ulaşmasını sağlamaktadır.

MURAT KOCAMAN

Galatasaray Lisesi’nin ardından İstanbul Üniversitesi Piyasa Araştırmaları ve Reklamcılık Bölümü’nü bitiren Murat Kocaman, Makro Araştırma’da başlayıp GfK’da devam eden 23 yıllık araştırma kariyeri boyunca proje yönetimi ve operasyon alanlarında uzmanlaştı. Yurt içi ve yurt dışı projelerde kalite kontrolün sağlanması ve sürdürülebilmesinde çeşitli görevler alan Murat Kocaman, başta telekomünikasyon olmak üzere müşteri deneyimi ölçümlerinin yaygın olduğu otomotiv ve finansal hizmetler sektörlerinde de uçtan uca operasyon yönetimi sunmaktadır.

MUSTAFA YILMAZ

Yıldız Teknik Üniversitesi, İstatistik Bölümü mezunu olan Mustafa Yılmaz, araştırmacılık kariyerine 2006 senesinde başladı. CURIOCITY ekibi ile GfK bünyesinde tanışan Yılmaz, daha sonra farklı araştırma şirketlerinde görev aldı ve 2018 yılında CURIOCITY’nin kuruluşu ile yeniden ekibe katıldı.

Veri işleme ve analiz, ileri istatistiki yöntemleri kullanarak ham verinin analizi ve anlamlandırılması ve shopper konularında uzmanlaşan Mustafa Yılmaz, CURIOCITY’nin yeni platformları keşfinde güven ve hız sağlamaktadır.

FEHİME KAYRALI

Anadolu Üniversitesi İstatistik Bölümü mezunu olan Fehime Kayralı, CURIOCITY ekibi ile 2010 yılında GfK bünyesinde tanışmıştır. Araştırma uzmanlığından müşteri çözümleri yöneticiliğine yükselen kariyer yolculuğunu 2019 yılı itibariyle CURIOCITY bünyesinde sürdüren Kayralı, araştırma tasarımı ve yönetimi deneyimi konusunda uzmanlaşmıştı. Marka ve iletişim araştırmalarında derinleşen Fehime Kayralı, sahip olduğu bilgi ve deneyimi CURIOCITY’nin yenilikçi yaklaşımı ile harmanlayarak geliştirmeye devam etmektedir.

REFERANSLARIMIZ

CURIOCITY’de sorabileceğiniz tüm soruların yanıtı var. Nereden mi biliyoruz? Çünkü sorulabilecek tüm soruları ve yanıtlarını araştıran, çok meraklı, tutkulu ve aynı zamanda çok tecrübeli bir ekip tarafından kuruldu ve alanında uzmanlığını kanıtlamış içgörü danışmanları ile yetkinlikleri genişledi.